Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 14
Pokaż wszystkie komentarzePomijam wyglad bo to jest kwestia gustu. Ale jezeli chodzi o wlasnosci jezdne, geometrie, czy ergonomie, to mialbym duze zastrzezenia. Budowanie motocykla to sztab ludzi od inzynierow po kierowcow testowych. Stwierdzenie "kat glowki jest miedzy GSXR a Hayabusa" jest dla mnie smieszne bo to sie ma nijak do budowy motocykla. Pozdrawiam ps. wybaczcie brak polskich znakow.
OdpowiedzAle ja się oczywiście zgadzam, że nie jesteśmy w stanie zastąpić całego sztabu inżynierów, konstruktorów, kierowców testowych, którzy pracują nad konstrukcją motocykla. Ale to nie jest motocykl fabryczny na którym każdemu ma być dobrze. Trzeba było przyjąć jakieś założenia i takie zostały przyjęte. Śmieszy Cię, że napisałem o kącie główki ramy i rozstawie osi. Pewnie, że jest jeszcze wiele czynników konstrukcyjnych, ale czyżbyś miał na tyle doświadczenia w konstruowaniu aby pozwolić sobie na krytykę ? A właściwości jezdne, ergonomia... to wyjdzie w praniu. Kierowca testowy w osobie Szajby stwierdził już, że pierwsze wrażenia są dobre ;)
OdpowiedzJak "Szajbie" korbki ładnie kręcą, a rama błyszczy, to i na wahaczu by sobie przycupnął ;)'
Odpowiedzczytaj uważnie tekst,bo kąt główki ramy a rozstaw osi to dwie różne rzeczy
Odpowiedz